Milolla meni siis kahdet treenit ketuiksi sen täiötökköjupakan takia. Ei se mitään,
treenattiin itsenäisesti liikkestä istumaan jäämistä ja kontaktikävelyä sekä paikallaoloja istuen & maaten.
Kaukokomennoista istumaan jääminen sujuu, maahanmeno ei oikein.. koirus ravaa sieltä
jostain kiirellä mun luo sivulle, ja käy sitten siinä makuulle :D

Marjuskan luona vietyn hoitoviikonlopun (mamma seikkaili viipurissa) jälkeen aloitettiin
maanantaina  14.4  taipparikurssi! Oli tosi mahtava nähdä, miten koira innostui asiasta.
Sen ilmeet ja eleet suorastaan huusivat "millon on mun vuoro?" mäkin haluun noutaa ..tää on
mun juttu, mä osaan tän.."
ja kun kouluttaja päästi vielä niin oikean sorsamaisen kva-kvak äännähdyksen damia pudottaessa
markkeerausta varten niin Milo suorastaan ampaisi matkaan.. ei tosin damin luo vaan sen kouluttajan.Löysi se hetikohta sen daminkin ja toi suht nätisti sen mulle.. tiputti tosin heti kun luokse pääs.
Mä luulen, et tää on enempi mein juttu kuin tuo toko-treenaaminen, vaikka sitäkin omin
voimin jatketaan ja toivottavasti saadaan treeniseuraa myös koirakavereista! Nekkua me ehdittiinki jo tavata viime viikolla, mutta ihan vaan vapaan ulkoilun ja metsässä riekkumisen merkeissä

On ollut muuten tosi tervettä Milolle, kun ei olekaan ollut ainut koira lattioita
mittaamassa! Elvis on ollut hoidossa 5 päivää ja Milo oli alkuun että what the f**.. toi
makaa mun sängyssä, syö mun kaikki
luut, söi mun kupista ruuan jämät ja menee mun lelulaatikolle!!! Katseli mua sen näköisenä
että mamma tee JOTAIN..  Noh, kyllä se alkushokki sitten riemuksi repesi, ja jo pari
paininujakointileikkisessiota saatiin aikaiseksi. Viime vkonloppuna oli myös Tora mestoilla mukana, ja marssijärjestys on ollut tämä: Milo ottaa lelun. Tora ottaa lelun Milolta. Elvis tulee. Elvis ottaa lelun
Toralta.. ja jos Milo ja Tora yrittää leikkiä vetoleikkiä, keskeyttää Elvis sen heti alkuunsa :)

Muuten elo kahden koiran kanssa on ensimmäistä yksinolopäivää lukuunottamatta ollut niin
kivaa & kotoista..melkeen kuin ennen.. ja ulkoilut on menneet varsin hyvin.. Elvishän kulkee
remmissä kuin unelma :)
Ainut mikä on hivenen häirinnyt on hoitopojan varsin aikainen heräämisaika.. me ei Milon
kans olla mitenkään totuttu siihen, että joku alkaa riekkumaan ja herättelemään jo tunteja
ennen kellonsoittoa!
Ja hei, mitään pahaa EI oltu tehty..vaikka mua etukäteen peloteltiinkin sillä, että jos
Milo tiputtaa ja levittää mutta ei riko, niin Elvis RIKKOO :D

Tällä viikolla luvassa tapaamisia Kilon ylitsevuotavan rakkausrintaman kanssa, taipparitreenit osa 2 ja ainakin Remun kans on sovittu lenkille menosta. Akukin pitäs ehtii myös treffaamaan.. ja aletaan me taas kysellä Lukastakin treeni&leikkiseuraa.. nytkun ollaan taas seurakelposia :)

Niin, kuvat antaa vielä odotuttaa itseään.. mut kyl niitä tulee!